« ああ吉野家の牛丼 | Main | これはこれでふざけてると思う-ブラックリストその二 »

ブラックリストに載せたから罰金払え

 ウイルスやスパムと戦うサービスをしていると、ブラックリストがきらいになる。なぜかと言うと…。

 ↓ふーん、つまりブラックリストに載せたから私設の「罰金(=fine)」50ドルを払えって事ですかね? 英文だから斜め読みでも主旨は違わないだろう。

リンク: How To Request Help From SORBS FAQ.

 誤登録しておいて、この偉そうな態度な何だっての。

結論:ブラックリストは「共にスパムと戦う仲間」などでは決してない。スパマーと同レベルの勝手な理論で、インターネットを混乱させている連中である。特に、このSORBSの利用しないことをお薦めします。

|

« ああ吉野家の牛丼 | Main | これはこれでふざけてると思う-ブラックリストその二 »

「パソコン・インターネット」カテゴリの記事

Comments

The author has huge experience abgout Flash games, racing flash games and casual games. Yoou can record the lessons you gie andd playback moments to discuss with the student again. They have recently talked about its new project, 'Drive Me'.

Posted by: city car driving key | 2015.06.29 at 04:27 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1862/8298666

Listed below are links to weblogs that reference ブラックリストに載せたから罰金払え:

« ああ吉野家の牛丼 | Main | これはこれでふざけてると思う-ブラックリストその二 »